DT projekt -drseča čestitka / DT project -Slide Card

Pozdravljene!

Danes je čas za novi izziv pri DT Darilnica Klavdija in tema je drseča čestitka. Na tržišču je ogromno šablon, ki so namenjene prav temu in resnično olajšajo izdelavo take čestitke, sem se pa tokrat odločila poizkusiti izdelavo le te z obstoječimi šablonami. Izdelava traja malenkost dlje časa, vendar je vredno!

Uporabila sem pravljične motive vile in oblakov, jih pobarvala s Chameleon barvicami ter jim dodala nekaj dimenzije z Glossy Accents ali Nuvo Glitter Drops.
Drsečo linijo pa sem naredila tako, da sem iz vijugaste šablone odrezala 2 vodoravna pasova, ki sta ravno toliko oddaljena drug od drugega, kot je širok vmesnik, ki drži podobo vile na eni strani in mali kovanec od 1 centa na spodnji strani. Pri samem lepljenju pa je potrebno biti pozoren, da lepilo nanašate toliko stran od samega roba drseče linije, kot je velik kovanec spodaj, da se izognete zatikanju.

Ozadje voščilnice sem pobarvala kot nebo s pomočjo "šablone" na roko izrezane silhuete oblakov ter barvala sem z Distress Oxidi.
 Na to temo je narejenih veliko video vodičev, tako da vam priporočam ogled kakšnega za lažje razumevanje. Če bo pa veliko zanimanja na to temo, vas vabim da mi pišete in z veseljem pripravim tudi jaz kakšen dodaten video vodič!

Ves material najdete kot zmeraj pri naši Darilnici Klavdija:






Objem 

**********************

Hello!

Today's Challenge is a slide card and I decided to make one with my birder die. Sometimes it's fun to try something different with things you allready have at home.

So I colored my cute Fairy and all the baloons aroun her. I added some Glossy Accents and Nuvo Glitter Drops for more interest and dimension.

Hope you like my Slide Card. If you want to know more about the making let me know and I will make a Video of the making.

All the materials you can find at Darilnica Klavdija store:


Take care


Comments

Popular Posts