DT projekt - CAS Sreča/Happiness

Pozdravljeni!

Na današnji zasneženi dan, imam za vas pripravljen nov projekt na temo CAS - sreča. Čestitka je sicer čisto spomladansko obarvana pa nič zato. Včasih je resnično malo potrebno za čudovito čestitko.

Za barvanje odtiskov sem uporabila Chameleon barvice in priznam zelo rada posežem po njih. Tokrat pa sem za odtiskanje štampiljke uporabila sivo barvo, ravno zaradi "mehkejšega" učinka le tega. Za piko na i pa sem oba uporabljena napisa vroče embosirala z belo in zlato barvo. Na koncu se nisem mogla upreti še dobro znanim Nuvo Dropsom, tako da sem dodala še nekaj kapljic le tega in čestitka je končana.

Ves material lahko najdete pri Darilnica Klavdija, za lažje iskanje pa vam prilagam še nekaj linkov:


Pripralila sem tudi hiter VIDEO izdelave za lažje predstavljanje samega postopka. Vabljene k ogledu in seveda tudi komentiranju ter deljenju

Objem 

******************************

Hello everyone!
It's time for a new project for DT Darilnica Klavdija and today's theme is CAS Happiness. I used some amazing stamps and my Chameleon Pencils to make this wonderful Card. Sometimes you really don't need much to make amazing cards.





I have a VIDEO for you too so you are welcome to take a look and you are more than welcome to share it and make some comments too!

All the materials you can find at Darilnica Klavdija's Shop and here is the list of few products I used:

Embossing Powder 

Lot's of Love 






Comments

Popular Posts