Set štampiljk Moje prvo leto - v sodelovanju z Vanči ustvarja





Pozdravljeni!

Danes je ponovno dan za predstavitev naših izjemnih štampiljk. Tokrat bomo izdelali čudovit album za Vanjinega nečaka, Anžeta, s pomočjo seta štampiljk, ki ga je prav ona oblikovala. Njene objave najdete pod imenom Vanči ustvarja.
S tem sem se želela še enkrat pokloniti Vanjinemu spominu. Misel na to, da je ravno prvi izdelek narejen z njenimi štampiljkami prav za njenega nečaka, se mi je zdela edina pravilna za predstavitev njenega kompleta štampiljk pod imenom Moje prvo leto.

Priznam, da sem imela izjemno tremo, roke so se mi kar tresle na trenutke, pa vendar ko sem slišala glas, ki mi je rekel, zaupaj vase sej zmoreš, sem se osredotočila le na izdelek in to je rezultat -VIDEO.

Seveda pa se nisem mogla upreti ročno izdelanim rožam iz Foamiran, sploh ker vem, da je Vanja imela kar nekaj strahu pred njimi. Tako sem dodala še svojo noto temu čudovitemu albumu, kjer bodo zbrani vsi najlepši spomini prvega leta malega korenjaka.

Resnično upam, da vam je všeč prikaz uporabe seta Moje prvo leto in da se boste tudi lotili kakšnega projekta s tem setom in da ga boste delili z nami.

Ob enem vas vabim na otvoritev trgovine Darilnica Klavdija v Domžalah, to soboto 20.10.2018, kjer bodo na voljo vse štiri pole novih štampiljk.

Povezave do blogov ustvarjalk, ki so pripomogle k nastanku novih štampiljk:



Velik objem 

************************************

Hello everyone!

Here is my new Post with a Video of the Photo Album I made for my friend's nephew Anže. I made it with the new stamp set that my friend Vanja designed before she passed away. I thought that the only right way to present her stamp set is to make something for her little Nephew and here it is a brand new album for his first year of life.

You can see the VIDEO here.

I invite you to the opening of the brand new Craft Shop Darilnica Klavdija in Domžale this Suterday 20th of October 2018.

I invite you to check all the Blogs of my friends that made our stamps come to life:


Lot's of Love







Comments

Post a Comment

Popular Posts