V sodelovanju z Darinica Klavdija - Ptičja hiška / In Collaboration with Darilnica Klavdija - Birdhouse


***Pozdravljene!

Presrečna, da sem lahko s to objavo spet del ekipe pod okriljem Darilnica Klavdija, vam predstavljam moj projekt na temo VIJOLA. Tako je izpod mojih rok nastala tale pravljična ptičja hiška, ki je ravno pravšnja za popestritev naših zunanjih prostorov.

Izdelana s polno ljubezni in z materiali, ki jih najdeš pri moji prijateljici Klavdiji (na spletni strani Darilnica Klavdija ali fizično v trgovinici), na njenih poličkah polnih čudovitih pripomočkov!

Gesso- Gesso
Akrilne berve- Acrilyc Paint
Nuvo Drops- Nuvo Drops
Foamiran- Foamiran
Folija- Foil
Transfer Gel- Transfer Gel

Tukaj si lahko ogledate tudi video izdelave!

Prijetno vabljene, da se mi pridružite tudi pri objavah v prihodnje.

Pozdravček

Sandra 


***Hello and Welcome!

Here is a video of the making of this cute Birdhouse. I really hope this video inspires you to try to make one of your own. It's so much fun and the result is fantastic. 

I made a list of the materials too, so you can find all you need at my frined's -Darilnica Klavdija web shop. 




Thank you for stopping by 

Sandra

Comments

  1. Čudovita hiška. Krasno si kombinirala barve in tiste polovične perle so fantastičen dodatek!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts