DT projekt -skica / DT project -Sketch


*Pozdravljene!

Danes sem se ponovno pridružila pridnim puncam DT Darilnica Klavdija. Tema današnjega izziva je skica, ki jo prilagam.

Priznam, da mi tokratni izziv ni pisan na kožo, ker se nisem še nikoli lotila izdelave nečesa po skici. Sem bila pa prijetno presenečena nad izzidom.

Tokrat za vas nimam videa, ker sem se resnično osredotočila le na izdelavo izdelka. Uporabila sem seveda različne tehnike, od vročega embosiranja, uporabe platičnih šablon, odtiskovanja naših novih in čudovitih šrampiljk, itd ... tokratni izziv sem posvetila svoji mami, ki jo imam neizmerno rada!

Vabim vas, da se tudi same lotite tovrstnega izziva, ker včasih najlepši izdelki nastanejo, ko gremo iz svoje cone ugodja, a ne Darilnica Klavdija ? :)

Ves material lahko najdete prav pri njej, Darilnica Klavdija!



*******************************
*Hello there!

Here is my new project as a member of  DT Darilnica Klavdija as I join them again! Todays' challenge it's a sketch.

As this is my first project on this theme I was so concentrated on making it that I forget to filmed it so today I have just a few photos but I think you will be happy with the project. I dedicate it to my wonderful mom that I love so much!

I used various techniques as heat embossing, using stencils, stamps and a lot more ... hope this will inspire you to try make a project like this.

All the materials you can find at Darilnica Klavdija Web shop!











Comments

Popular Posts