V sodelovanju z Darilnica Klavdija Moška čestitka

Pozdravljene!

Danes sem na vrsti z moško čestitko. Vse vemo, da so moške čestitke velik izziv, ker naj ne bi bile polne luštnih podob, bleščic in podobnega. Zame je to prav poseben izziv, ker si res ne morem dati duška z bleščicami in podobnimi dodatki, tako da sem vzela zelo resno.
V veliko pomoč so mi bili papirji, ki so po tematiki ravno pravšnji za današnjo čestitko. Ugotovila sem, da je ravno tako zabavno delati tovrstne čestitke pa četudi se tokrat nisem posluževala štampiljkanja oz barvanja.

Upam, da vam bo všeč, tako kot je meni! Mislim, da bom v prihodnje naredila več moških čestitk.

Postopek

Na voljo je ogromno kompletov razno raznih potiskanih papirjev in sama sem ugotovila, da lahko samo z njimi naredimo prav zanimivo moško čestitko. Izbrala sem par čudovitih papirjev in iz njih izrezala natisnjene verze in oblike, ter vse skupaj sestavila v neko smiselno celoto.




Iz kosa črnega fotokartona in modrega bleščečega papirja sem izrezala "banner".





V tem primeru sem dodala le nekaj ozkega traku neutralne barve, 3D lepilno peno za večjo razgibanost in globino, svetleč modri papir za ozadje izrezkom, ter Glossy Accents za povdarek in nekaj dodatnih prozornih pik, ki so dodale piko na i celotni podobi.

Lepa, enostavna a ob enem kompleksna čestitka je pripravljena za naše boljše polovice.

Uporabljeni material

Osnove za voščilnice https://goo.gl/fN6KLq
Trakovi https://goo.gl/8sSHXZ
Giljotine in rezalniki papirja https://goo.gl/T59B2N








Sandra K. U.


Comments

  1. Odlično si se znašla pri moški tematiki in vseeno dodala posebne učinke, ki lepo poudarijo papir! Zelo mi je všeč

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts