Gostja v Craftalnici izziv št. 238 - Skica

Pozdravljene ustvarjalke!

Čas je za nov izziv pri Craftalnici in tokrat je naslov izziva SKICA. Prilagam sliko skice, po kateri lahko ustvarite čestitko in tako sodelujete za čudovite nagrade!


Jaz sem tudi tokrat ustvarjala s sponzorsko DIGI štampiljko, za kar se iskreno zahvaljujem Bugaboo Stamps, za tole čudovito in posrečeno štampiljko muc. Uživala sem ob barvanju teh simpatičnih muck in ptičkov. V teh vročih dneh mi je zimsko - praznični motiv dobro del. hihi
Motive sem pobarvala z barvicami, dodala pa sem prozorno glazuro za večji poudarek podob (tu pa tam sem dodala tudi nekaj bleščičastega). Na slikah je res težko zajeti simpatičnost in tri dimenzionalnost čestitke, zato prilagam tudi kratek video. 


Prisrčno vabljene k skupnemu ustvarjanju pri Craftalnici, kjer se imamo lepo in kjer širimo kreativnost.

Lot's of love






Comments

Popular Posts