Blog challenge on Craft-alnica / theme / Autumn colors

Hello everyone!

So today I have a new Card for you and the theme it's Autumn Colors. The temperatures are really fallen in this days but Summer is not so far away and I really wanted to do a mix of Autumn and Summer colors.

It's so much fun mixing colors that usually are not used together like this intense blue - turquoise - orange - red.

Hope you will try it too and if so please share it with me, I would be happy to see your projects too.

Have a really nice day and take care.

Lot's of Love

S.K.U.

-----------------------------------------------------------------------

Pozdravljeni!

Danes sem z vami z novo čestitko, tokratna tema na Craftalnici je - JESENSKE BARVE. Temperatura zraka je v zadnjih dneh res padla, vendar poletje še ni tako daleč nazaj in v meni ima še nekaj vpliva, kar se vidi na čestitki. Uporabila sem kombinacije barv, ki jih pogosto ne vidimo skupaj, jesenske in poletne, se mi pa zdijo krasne kombinacije.

Upam, da boste tudi sami probali izdelati kaj na to temo. Vabim vas, da delite z mano vaše ustvarjanje, mi bo v veliko veselje.

Želim vam čudovit dan in pazite nase.

Objemček 

S.K.U.





Comments

  1. Nora barvna kombinacija!!! Imaš prav, tudi ob morju je jesen! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici!

    ReplyDelete
  2. Fantastična je, tale Glossy zadnje čase precej uporabljaš, super efekt da.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je tale Glossy je moj najboljši prijatelj zadnje čase hahahah

      Delete
  3. Zanimiva barvna kombinacija, lepo voščilnico si izdelala!

    ReplyDelete
  4. Čudovita voščilnica in krasno barvanje :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts