V sodelovanju z Darilnica Klavdija Velika Noč

Pozdravljene!

V tokratni objavi, ki je v sodelovanju z Darilnica Klavdija, vam predstavim velikonočno dekoracijo, ki bo vsekakor popestrila vašo velikonočno mizo.

Veliko barvnih rožic in imitacija ledenih kristalov so odraz trenutnega vremena. Sicer ne tako logična kombinacija, pa vendar priznam, da mi je všeč. Upam, da bo tudi tebi.

Postopek:

Jajce iz papirnate mase pobarvamo z akrilno barvo. Če želimo malo privarčevati na času si pri sušenju lahko pomagamo z vročo pištolo, vendar pazimo da barve in jajca ne pregrejemo.

Del jajca polepimo z zlatimi lističi. V videu sem uporabila navadno lepilo, ki se je z malo truda dobro obneslo. Postopek sem ponovila 2x tako da je bila pokrivnost z zlatimi lističi intenzivnejša.

Pripravljeno jajce zalepimo s silikonsko pištolo na osnovo, v mojem primeru je osnova narejena iz dekorativnega betona, ki sem jo naredila pred časom. Lahko uporabite tudi kakšen kamen, trši karton ali kaj podobnega.

Za bolj naravni efekt sem uporabila Islandski mah, ki sem ga polepila s silikonsko pištolo okoli obarvanega jajca in tudi vanj vendar, ker je jajce dokaj globoko sem vanj dala kos dekorativne svile, da sem zapolnila odprtino in nanjo sem dodala mah.

Sedaj so na vrsti razne dekoracije, ki bodo našemu končnemu izdelku dodale piko na i:
- ročno izdelane rože iz papirja, ki sem ga obarvala z Distress Oxidi
- piščančki
- male dekorativne kanglice in vile, itd.

V svojih starih zalogah, sem našla tudi tale lušten srček pobarvan s črno barvo, ki je kot nalašč za nš napis, napisan z akrilnim flomastrom.

Tako, izdelek je končan in pripravljen za postavitev na sredino praznične mize.

Video s postopkom si lahko ogledate na spodnji povezavi: https://youtu.be/jP_J1VXA3y0

Uporabljeni material:


Lepila https://goo.gl/9gc4dM
Ranger Dylusions barva: https://goo.gl/Fa3XEm






Vse naše izdelke pa boste našli tudi na spletni strani Darilnice Klavdija, pod rubriko Ideje – izdelajte sami.

Poglejte si še ideje Andreje, Goge in Vanje! Ne bo vam žal!

Vesele praznike

Comments

Popular Posts